بازدید مسئولین ارشد کرج از پروژه ماهدشت

جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان کرج از پروژه مجتمع آپارتمان-ویلایی راشته و شهرک گلخانه ای شرکت سنگرسازان نور، بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی شرکت سنگرسازان نور، دکتر یحیی رمضانی فرماندار ویژه شهرستان کرج، مهندس سید محسن موسوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج و دکتر عسگر نصیری شهردار ماهدشت به همراه جمعی دیگر از مدیران ارشد این شهرستان، ضمن بازدید از مراحل عملیات اجرایی و عمرانی این مجموعه، از نزدیک در جریان فعالیتها و اقدامات و همچنین پیشرفت کار قرار گرفتند.

دکتر رمضانی در حاشیه این بازدید، ضمن خداقوت و تشکر از اقدامات مدیرعامل و هیات مدیره شرکت سنگرسازان نور، احداث شهرک گلخانه ای مدرن در منطقه ماهدشت را عامل موثری در اشتغالزایی مولد و پایدار دانست و گفت: با توجه به اقلیم آب و هوایی در این منطقه، نزدیکی این مجموعه به شهرهای تهران و کرج و همچنین امکان صادرات محصولات گلخانه ای از طریق فرودگاه باربری پیام، سودآوری برای سرمایه گذاران و سهامداران و تقویت اقتصاد خانوارهای این منطقه از مهمترین مزایای این پروژه عظیم است.

دکتر نصیری شهردار ماهدشت نیز ضمن تقدیر از فعالیتهای انجام شده، ضمن اعلام آمادگی برای همراهی و مساعدت در رفع موانع جاری در این پروژه، افزود: تثبیت و سیر صعودی احداث آپارتمانهای ویلایی در این منطقه، باعث ایجاد ارزش افزوده مضاعف برای سهامداران و سرمایه گذاران خواهد بود و این شهرداری نیز در این پروژه عظیم، مشارکت دارد.

مهندس موسوی مدیر جهاد کشاورزی کرج در این بازدید، گزارشی از حمایتهای و مساعدتهای صورت گرفته با شرکت سنگرسازان نور در حوزه امور اراضی و گلخانه ارائه داد.

در ابتدای این نشست، علی میرابی مدیرعامل شرکت سنگرسازان نور، گزارشی از روند عملیات فنی و عمرانی در شهرک ویلایی راشته و شهرک گلخانه های تمام مدرن ارائه داد.

وی ضمن تشکر و تقدیر از همراهی و مساعدتهای مسئولین و مدیران استان البرز و شهرستان کرج، خواستار رفع موانع موجود برای شتاب بیش از پیش در روند عملیات اجرایی در این پروژه شد.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است