برای دفاع از حقوق سرمایه گذاران، در مقابل زیاده خواهی ها مقاومت می کنیم

مهندس علی میرابی مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سنگرسازان نور و مهندس عباس دارایی نژاد رئیس هیات مدیره این شرکت، با صدور اطلاعیه مشترکی، ضمن بیان برخی از وقایع اخیر و پشت پرده حاشیه سازی‌های مرتبط با پروژه شهرک ویلایی راشته، حقایقی را در راستای تنویر افکار عمومی خصوصاً سرمایه گذاران در این پروژه بیان نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سنگرسازان نور، متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:

 

اعضای محترم پروژه راشته ماهدشت استان البرز

باسلام ، با پیگیریهای بی حد و حصر تعدادی از افراد دلال و باجگیر ، معلوم الحال که با اخذ توصیه نامه های مکرر از برخی مسئولین بیش ازسه سال است که بافریب و بعضاً با تطمیع افراد ساده لوح و ترغیب برای تجمع غیرقانونی در محل شرکت و دستگاههای قضائی و غیره مغازه دو نبشی برای خود ایجادکرده و مبالغ هنگفتی بعنوان پیگیری حقوقی و هزینه های وکیل ازافراد دریافت نموده و مبلغی را حیف ومیل و مبالغی به وکلای خود پرداخت نموده اند و اخیراً با هیاهوی فراوان و تبلیغات گسترده ادعا کرده اند که حکم محکومیت شرکت و مدیران آن از سوی شعبه 1029 دادگاه کیفری 2 صادر شده است در حالیکه در خصوص شش اتهام ناروا شرکت و مدیران آن تبرئه گردیده اند.

اتهامات مذکور عبارتند از :

۱-کلاهبرداری ۲-تحصیل مال نامشروع ۳-فروش مال غیر ۴-خیانت درامانت  5-سوء استفاده از مسئولیتهای دولتی 6-استفاده از اوراق به قصد اخلال در نظام اقتصادی

بازپرس محترم شعبه دو مجتمع شهید قدوسی بعدازسه سال بررسی وکارشناسی های ذیل:

1-انتخاب کارشناس مالی برای حسابرسی شرکت

۲-انتخاب سه نفرکارشناس رسمی ثبتی و برای بررسی سند های مالکیت شرکت

۳-انتخاب کارشناس شهرسازی و عمرانی

1-براساس کارشناسی حسابرسی شرکت در بند 2-8 گزارش کارشناسی اعلام شده مبلغ دریافتی شرکت از اعضای پروژه مبلغ حدودا” 45 میلیارد تومان بوده ولی هزینه های انجام شده 52 میلیارد می باشد که مبلغ 7 میلیارد اضافه بر مبلغ دریافتی هزینه شده است .

2-طبق گزارش کارشناسان رسمی سه نفره ثبتی طی چهار صفحه اعلام نمودند که کلیه اسناد پلاکهای فرعی از 13 اصلی بنام شرکت سنگر سازان نور می باشد .

3-با بررسی کارشناس عمرانی و شهرسازی نسبت به آراء کمیسیون ماده ۱۲،زمین شهری توافق نامه با شهرداری ماهدشت و مصوبات شورای اسلامی شهر ماهدشت ، تائیدیه کمیته تطبیق فرمانداری کرج ، مصوبات شورایعالی شهرسازی ، تهیه طرح آماده سازی قسمت مسکونی ، مصوبه کمیسیون ماده پنج ، آماده سازی شهرک مسکونی شامل برداشت خاکهای نباتی ، زیرسازی خیابانها شامل مخلوط ریزی  بیس ، ساب بیس ، جدول گذاری وآسفالت معابر اصلی در120 هکتار قسمت مسکونی

تهیه صورتجلسه تجمیع و تفکیک اسناد مالکیت ، دریافت اسناد تک برگ ، تهیه نقشه های معماری، تاسیسات برق و مکانیک ، قرارداد با مهندسین ناظر و دریافت پروانه های مسکونی  ساخت ساز افرادیکه وجه آنرا پرداخت نموده اند و ارائه آن به بازپرس محترم شعبه 2 و در نتیجه صدور قرار منع تعقیب برای همه موارد اتهامی توسط ایشان وارسال به شعبه 1029و ایشان هم بعد از بررسی ، برای دقت بیشتر ، فقط دراتهام کلاهبرداری پرونده را مجدداً به بازپرس محترم شعبه دو عودت داده اند علی ایحال وقتی که اصل مال در320 هکتارکه درقرارداد با اعضای محترم قید شده و وجوددارد،چه کلاهبرداری انجام شده است؟؟

آقایان وقتی به تکاپو افتادندکه احساس کردند مشکلات پروژه ماهدشت پشت سر گذاشته شده و فعلا فصل میوه چینی است ، لذاجلسات مختلفی در شرکت وکانون سنگرسازان بی سنگر برگزار و استدلال بی منطق و بدون مستند خود را با هیاهو و توهینهای زیاد مطرح نمودند و نهایتاً تصمیم گرفته شد جلسه اختصاصی تشکیل دهند و پیشنهاد عملی بیاورند و چندروز بعد آقای حاج نعمت الله روئین درجلسه ای درحضور آقای شمایلی و مدیران شرکت سنگرسازان حاضر شد و سه پیشنهاد از زبان معترضین را بصورت ذیل مطرح کرد:

۱-  تحویل 200 متر مربع زمین تفکیک شده مسکونی به تعداد 15 نفر از این آقایان

۲-بابت هر 200 سهم سند وکالت به مبلغ 3،000،000،000ریال معادل سیصد میلیون تومان به 15 نفر پرداخت گردد و این موضوع در زمانی مطرح میشد که بصورت میانگین هر نفر از آقایان مبلغ سه میلیون و ششصد هزار تومان پرداخته بودند.

۳-شرکت به هرکدام از این 15 نفریک آپارتمان ساخته شده کامل و کلید نخورده تحویل دهد.

مدیران شرکت هیچکدام از پیشنهادات را نپذیرفتند و سه پیشنهاد دیگر را بصورت ذیل مطرح نمودیم:

۱-تنها کاری که میتوانیم انجام دهیم ارائه ، پیشنهاد عملی که برای 9800 نفر بتوانیم آنرا انجام دهیم و اگر آقایان پیشنهادی از این دست دارند ارائه تا کارشناسان شرکت با مشورت نمایندگان استانها بررسی و در صورتی که قابلیت اجرائی داشته باشد و بهتر از روش شرکت سنگر سازان نور باشد ، انجام شود.

2-طبق برنامه ریزی واگذاری شرکت برای همه اعضاء انجام و اسناد تک برگی در دفاتر اسناد رسمی انتقال داده شود.

3-علیرغم اینکه همه 9800 نفر آقای دارایی نژاد را بعنوان داورمرضی الطرفین مشخص نموده اند ولی فعلا ازآقای مهندس شمایلی فرمانده قرارگاه کربلا در طول مدت جنگ تحمیلی خواهش کنیم داوری را بپذیرند و هررأیی که ایشان انشاء نمودند هر دو طرف قبول نمایند..

قرار شد آقای مهندس روئین پیشنهادات را به آقایان منتقل و نتیجه را به شرکت اعلام نمایند، که بعد از یک هفته رایزنی ، فرمودند هیچکدام از پیشنهادات را نپذیرفتند و تهدیدکردند ، بلایی بروزتان میآوریم که مرغهای آسمان بحالتان گریه کنند! لذا با توجه به عدم قبول پیشنهادات معترضین توسط مدیران شرکت سنگر سازان نور با طرح شکایتهای مکرر که اکثرا” منع تعقیب صادر شده ولی بدلیل نامعلومی و براحتی آبروی همه را بحراج میگذارند! و توجهی ندارند که بفرمایشات معصومین (ع) حرمت و آبروی مومن ازحرمت کعبه بالاتر است.

از آنروز تابحال از هر روش ناجوانمردانه و توهین آمیز علیه مدیران شرکت سنگرسازان نور ، فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، روسای کشوری و لشگری، مسئولین قضایی و حتی توهین به مقام معظم رهبری ( که مدارک آنرا به مقامات قضایی تحویل داده ایم ولی عکس العمل مثبتی ندیده ایم.) دریغ ننموده اند.

“به گیتی دو تن را سپاس / یکی حق شناس و یکی حد شناس ”

هر چند ، در وقت مناسب از این افراد از خدا بی خبر شکایت و اعاده حیثیت مینماییم.

روحیه ما در انقلاب و جنگ بگونه ای شکل گرفت که اگرکسی خون ما را بریزد احتمال دارد ، از سر او بگذریم ، ولی اگر آبروی ما را ریخته شود هرگز و به هیچ وجه گذشتی نداریم و باذن الهی با تمام وجود و تا سرحد جان از حیثیت خود دفاع میکنیم . این چه منطقی است که افرادی برای منفعت بیشتر بیایند و با آبروریزی حق و حقوق دیگران را پایمال نمایند، مگر خون شما از بقیه رنگین تراست!؟

با وجود تمامی سختی ها و کارشکنی ها و سنگ اندازی ها با عنایت به بشارت الهی عاقبت کار مفسدین جز خسران و تباهی نخواهد بود و وعده الهی در خصوص این قبیل افراد که با غصب عناوین خانواده شهدا و ایثار گران دائما” و بی محابا در حال طرح شکایات و نامه پراکنی و ایراد تهمت و افترا علیه فرماندهان ، جانبازان و خانواده معظم شهدای واقعی هستند محقق خواهد شد.

” و من یتوکل علی الله فهو حسبه ”

“و هر کس به خدا توکل کند او را کافی است ”

 

رئیس هیات مدیره                                                           عضو هیات مدیره و مدیرعامل

عباس دارایی نژاد                                                                       علی میرابی

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است